Nog maar 1 nachtje slapen (als dat lukt tenminste) - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Monique Hanssen-Megens - WaarBenJij.nu Nog maar 1 nachtje slapen (als dat lukt tenminste) - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Monique Hanssen-Megens - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 nachtje slapen (als dat lukt tenminste)

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

01 Februari 2014 | Nederland, Eindhoven

Ja hoor de laatste dag voor vertrek is aangebroken. En wat een laatste week zeg, die ging echt héél snel voorbij. Met nog een paar leuke afscheid verrassinkjes door vriendinnen en collega’s die me in deze laatste week nog allemaal verwend hebben met leuke aandenken en cadeautjes.

Vrijdag nog een medische controle en een afspraak gemaakt voor na terug komst. Er is me gezegd dat ik met een gerust hart naar Zuid-Afrika kan afreizen. Dat is tenminste een hele geruststelling.

Vandaag is dan zo’n dag die weer heel langzaam lijkt te gaan. De koffer alweer drie keer herschikt, wat kan er nog bij en wat moet er toch weer uit. Handbagage zover mogelijk klaar gezet….alleen de opladers van laptop/gsm/tablet moeten morgenvroeg er nog bij. Via de groepsapp, waar inmiddels Judith ook is toegevoegd, contact met de mede missie leden. Samen inchecken of toch ieder voor zich….dat laatste blijkt toch het handigste, boarding pass printen en ook in de handbagage erbij, check, check…dubbelcheck. Ja ook dat is klaar.

Nu aan het wachten op visite die nog effe gezellig een bakkie komen doen en vanavond gaan we, man en kinderen, gezellig gourmetten en natuurlijk op tijd het bed opzoeken om te proberen een paar uurtjes te slapen voordat we morgen vroeg om 6.00 uur bij het station van Eindhoven worden verwacht. Vanaf daar zullen Pien en Lindy ( twee ex-missie leden) ons met een KoreinKinderplein busje naar Schiphol brengen. Super lief dames dat jullie op de vroege zondagochtend dat voor ons willen doen. Ik ga de koffie en thee aanzetten. Het volgende verslag komt dan eindelijk uit Zuid-Afrika. Tot dan.

• 01 Februari 2014 - 18:16

Thilly Megens:

Monique Goede reis en een bijzonder goed verblijf in Zuid Afrika.
    Maak er iets moois van.
    Voor ons begint het aftellen.
    Pa en Ma.xx

• 01 Februari 2014 - 18:49

Marianne Den Hartog:

Monique, ik wil jou ook een hele goede reis wensen en ...., heel veel plezier in Zuid-Afrika!
    Geniet ervan en ik ben ook heel benieuwd naar jouw ervaringen! Ik kijk uit naar je reisverslagen!!

• 01 Februari 2014 - 18:53

Jacqueline Van Den Hout:

Hee nicht een hele goede reis en heel veel plezier ....geniet ervan

• 02 Februari 2014 - 02:25

Ad En Helga:

Goede reis en maak er een leuke tijd van, de verhalen horen we wel van je. xxx

• 02 Februari 2014 - 07:44

Hannie:

Hele goede reis ik blijf je volgen, en natuurlijk lekker genieten van deze bijzondere reis.